söndag 9 oktober 2016

Fall into Fantasy Readathon 2016

Det var alltför frestande. Jag föll för det. Ännu ett readathon i oktober månad. Liza på bloggen I Regnet anordnar en avslappnad readathon, som hon kallar Fall into Fantasy. Detta readathon anordnas av henne för andra året i rad, men det är första gången jag bestämt mig för att vara med.

Det är ett readathon där målet är att läsa verklighetsflyktsböcker. Böcker som får igång din fantasi. Som får dig att fly vardagen för en stund.

Läs-a-loten börjar torsdagen den 14 oktober vid midnatt, natten till den 15, och pågår en vecka fram till och med 21 oktober.

Jag har ännu inte bestämt mig helt för vad jag ska läsa. Men jag kommer att posta min TBR-hög på Instagram med hashtag #fallintofantasy16 när jag botaniserat i min bokhylla och hittat något lämpligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar